Viser innlegg med etiketten Påske. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Påske. Vis alle innlegg

fredag 15. april 2011

Mer gul gul påske, og litt rosa:-)

Denne fantastisk søte påskeduken har min datter (8) laget! Her en ettermiddag gikk hun på loftet og satte seg ved symaskinen helt alene og sydde altså den søteste
kyllingen på gress :-)
Kun foret/baksiden og blondekanten har hun fått hjelp med.
De kule korkhønene har hun laget på sfo.
God påske!

Gul påske!


Denne uken er min 8 år gamle datter på påske-sfo. Skolen her oppe langt mot nord har spart vinterferien slik at de får ekstra lang påskeferie. Det er deilige dager for de som ikke har reist bort. Daglig denne uken har hun kommet hjem med ny påskepynt, som pynter opp hjemme inntil vi tar de med på hytta i neste uke. Vi gleder oss til det, og ønsker alle gule gjester velkommen inn! Påskekyllinger så vel som andre kyllinger, og alle tøffingene så klart!
Det gule hjertebank-stoffet har jeg fått av Tove, tusen tusen takk!! Det skal bli et skjørt til meg selv :-)
Det ramlet inn en liten påske-hilsen her om dagen fra samme fine dame, nemlig verdens deiligste kanelboller (ingen kan måle seg!), en supersøt påskeskål, og en kreativ påskepynt til å henge i vinduet! Heldige meg som har sånne snille venninner! Tusen takk igjen!