onsdag 16. mars 2011

Noen litt forsinkede innlegg:

Badge-maskin
Denne badge maskinen fikk min datter i bursdagsgave for noen år siden. Den var superpopulær da den var ny, men ble satt i en hylle og glemt litt bort etter det. Nå har hun børstet støvet av den og begynt å produsere nye badge - eller buttons. Disse har hun laget av stoff, og ble riktig så fine! Fine til å pynte opp en kjedelig lue eller noe.



En bokstavpute:

Stoff fra stoff og stil, selvlaget mønster (ikke så vanskelig akkurat :-))

Halloween-mat:
Farlig salat
Inngredienser: slimete slanger, dødningehoder, giftige edderkopper, støvete spindelvev og avkappede heksefingre!!! Kun for de som tør..... uhuuuuu!

To av de skumle deltagerne: den veldig farlige tigern, og den kjempesultne grisen!

6 kommentarer:

  1. Duogmeg, for en herlig blogg! Du lager jo så mye fint! :) Følger gjerne, og håper på flere kreative innlegg:) De buttonsene var råkule!!! Tusent akk for så koselig kommentar på bloggen min! Blir hoppende glad:) Og veldig stas at du vil være med på påskelotteriet mitt:)

    Ha en fin kveld! klæm:)

    SvarSlett
  2. Herlig bilde av ungene og utrolig kunstnerisk halloween-mat!! Den badge-maskinen var kjempesmart! Kan den trekke knapper også? Kjempefin bokstav fra Stoff og stil =) Ønsker meg slike ;-)

    SvarSlett
  3. :) Hei igjen:) Du har fått en award! Den ligger på bloggen min, og du tar imot bare om du vil:)

    Setter så stor pris på kommentarene dine:) Blir varm i hjerterota skal du vite:D Ja, nå er det straka vegen til IKEA for å skaffe seg fyllvatt! Sånne bokstavputer har jeg og lyst til å prøve meg på!

    Ønsker deg ei god helg, og en god start på april! klæm:)

    SvarSlett
  4. Så herlig at ungene også er kreative og liker å skape ting!! :)

    SvarSlett
  5. :) Du sender den awarden videre bare om du vil:) Fin dag til deg:)

    SvarSlett
  6. Badgemaskin, så smart! Den kan man lage mye fint av :-)

    Jeg vil gjerne få takke deg for koselig hilsen og for at du deltar på påskelotteriet på boggen min! Det er ikke veldig lenge til det trekkes nå. Lykke til!

    SvarSlett